top of page

防蚊噴霧


暑假快到,相信又是各位媽咪們好頭痛的日子,同小朋友去邊度玩好?如何放電好?當計劃好活動時下一個問題又來了,到郊外要如何保護小朋友們唔好比蚊針 ...

市面上的防蚊產大多含有化學成份!不如趁暑假前大家一齊動手整支愛心防蚊水。

要準備材料如下: 1. 純水 50ml 2. 50ml 的噴噴樽 3.精油溶解液(可在DIY手工店買到,亦有配方建議用酒精,兩者都沒有問題,只係版主比較喜歡用溶解液) 4. 最後出場當然是主角呢 ! 香茅、檸檬香茅、檸檬尤加利這幾種令蚊暈低嘅精油,再隨大家喜好配搭幾種其他精油。總數20滴精油,加入等份量的溶解液,再加入純水攪拌至精油和水完全混合在一起,然後放入噴噴樽就大功告成 !

建議用前先試搽小小在手臂內側,測試一下會否敏感。

另外,因精油一般2小時後會從身體代謝出來,如整日都是在戶外,建議每兩小時補噴 !

下一次將同大家一齊將泰國的SPA館帶入大家的屋企-- 天然香薰蠟燭製作篇!

27 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page