top of page

驅蚊磚


【驅蚊大作戰】 除了驅蚊水外,各位媽咪們亦可製作防蚊磚,好處是不用直接搽上身,減少皮膚剌激的可能性。另外,因驅蚊磚是以蜂蠟將精油的味道鎖起,如發現味道不見了,只需把表面用刀切去一小片,味道又會再出現返。

壞處是製作時味道頗大,左鄰右里會以為你屋企是製毒工場。製作時記得將窗戶打開要通風,否則磚未完成,自己可能已暈低 !

材料 : 蜂蠟、硬脂酸、驅蚊精油 (檸檬香茅、香茅、檸檬尤加利)、矽膠模具、食用色素或雲母粉 比例 : 蜂蠟 (1) : 硬脂酸 (1) : 驅蚊精油(0.2) 做法 : 將硬脂酸及蜂蠟隔水煮溶,加入精油,加上喜愛的色粉攪拌好倒入模具,如果希望如版主咁隔色,就需要耐心等待第一層乾了後再加入其他顏色。 放一日就可脫模了 !

小提示 : 千萬唔好夏天放車內,溶成一灘就好難處理,可掛書包,咁就無蚊埋你身!

33 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page