top of page

【芳香之旅手記】茉莉花精油


今次芳香之旅回來,好多朋友仔都問Connie :點呀,有無買精油?答案是無的

問心一句,其實之前Connie唔多喜歡外國出產的茉莉精油/茉莉花水的味道,硬是有個疑問:香是香,但香得來好濃烈,聞耐左會硬是聞到有股淡淡的屎味?(原諒我,我不太懂講大話,但味道呢家野好個人)同埋讀中學時,明明詩人用高雅純潔去形容茉莉花架,點解我連結唔到高雅、純潔的形象?

但今次芳香之旅,在上郭斌老師的調香課、到研究所聽所長的解說後,明白到我所聞到果股屎味其實是花香不可或缺的吲哚,單體去聞是一股臭屎味,但如果剛剛好時就是一股助力去豐富花香

好有趣的是,今次Connie全程聞到是香甜如冰糖的氣味!好不一樣呀!

之前一直以為沒有蒸餾的茉莉精油,但原來是有的,但我地是無可能買到,原因是茉莉花唔似玫瑰般有玫瑰花蠟可以將精油聚起來收集,而蒸餾茉莉花的損秏很大,如將蒸餾的純精油賣出可能是比玫瑰花精油更天價同埋唔合乎經濟效益。所以在市面是無法買到蒸餾的茉莉花精油,取而代之是花水,花膏或是精華油!

而我地買到的精油都會以abs或C02去提取!

13 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page